miercuri, 2 martie 2011

Banc 3

Fiti blanzi cu Danutz. Azi si-a luat un sut in cur de la un tambel pt ca nu i-au placut bancurile. unele sunt in premiera.
Q:Whats my favorite sport?
A:Extreme social climbing


Un tip intra intrun bar sic ere 5 shoturi de tequila si le bea pe nerasuflate.
Barmanitza curioasa, intreaba: ce sarbatoresti?
El: Prima mea muie.
Ea: atunci lasama sa-ti fac cinste cu o bere.
El: nu mersi, ca vad ca nici cu tequila nu-mi trece gustul.


3 tarani se uitau la curu unui porc.
Primu: ce-mi doresc ca fundu ala sa fie a lu J-LO.
AL doilea: ce-mi doreasc ca fundu porcului sa fie a lui Parigs Hilton.
Al treilea: Cemi doresc sa fie intuneric.


I:Care e diferenta dintre o ceapa si-o curva moarta?
R:Am plans cand am taiat ceapa.


I:Care e diferenta dintre un frigider si un homosexual.
R:Un frigider nu geme cand scoti carnea din el.


Un barbat se plangea unui barman.
Am sa-mi pierd licenta de doctor din cauza ca mi-am futut 3 pacienti.
Barmanul: nui nimic, am si eu un prieten doctor care isi fute pacientii tot tipul.
Barbatul: bine, dar e veterinar si el?


Mami, eu de unde am venit?
Ea: de la barza,
El: si pe barza cine o fute?


De ce copiii arabi nu au cursuri de conducere si educatie sexuala in aceeasi zi?
Deoarece camilele lor obosesc prea mult.


I:Ce are un ginecolog cu un pizzer in comun?
R:Ambii o pot mirosii dar n-o pot manca.


El: draga mea, vrei sa ne futem?
Ea: am intalnire la ginecolog de dimineata.
Dupa 5 minute. El: Ai si intalnire si la dentist?


El: draga mea, vrei sa ne futem?
Ea: am intalnire la ginecolog dimineata.
Dupa 5 minute: auzi, dar intalnire la proctolog nu ai, nu?


Sotul intra in dormitor cu o gaina in brate si uitandu-se catre nevasta-sa, spune: vezi draga, asta e porcu pe care-l fut cand nu mi-o pun cu tine.
Sotia: tampitule, ala nu-I un porc, io gaina.
Sotul (catre sotie): nu vorbeam cu tine!


Cum lasi o tiganca insarcinata?
Te termini pe picioarele ei si lasi mustele sa faca restul.

Nu uitati, sunt postari si pe NEW old SCHOOL music!

Un comentariu:

  1. ba da tu nu esti normal....defpat nu stiu de ce imi spun mie asta pt ca eu stiu deja.....Oameni buni ,el, cretinul asta nu este normal...si stiu de ce ii spun cretin ca doar suntem prieteni...cius

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?