duminică, 6 martie 2011

Blogmită

S-a intamplat!

Cu puterile voastre combinate eu sunt "CAPTAIN BLOG"!
CAptain BLog, he's our hero, gonna bring stupidity down to zero!

iar din cercul oamenilor cu inele (supranumite si cearcane) fac parte o adunatura de albine stupidoare blogosfere fundoase cu telefoane cu WI-fi, celulare fara taste dar cu touch-ecrane. Mie asta mi-a sarit in ochi! Muriti... si eu vreau mobil ca al vostru! facem schimb? La schimb bajhatu?

Pe langa asta, totu s-a scurs perfect. Binenteles, fac referire la cele 4 beri, si vreo 2 guri pe care le-am furat de la domnul Cucuruz ca sa-mi infund pe gat obiectul de silicon neidentificat, la randul lui furat de la tanti NUJ CUM.
Biata fata, a ramas fara silicoane. Si stiu ca i-am promis o poza cu ce ramane dupa ce dejectez acel obiect. Dar spre fericirea mea, acidul gastric si-a facut datoria si n-am ramas decat cu un inel de metal care era prins de obiectul respectiv. Am incercat sa-i fac poza dar mirosul ma facut sa lacrimez si in consecinta nu am putut focaliza cum trebe.
Singurul lucru cu care am ramas dupa intamplare au fost foarte multe gaze. Se pare ca daca mananci silicon, flatulatiile iti miros a beshini care miros a gaz metan amestecat cu un motan mort. Spre uimirea mea, au luat bine de tot foc. Atat de bine incat am reusit sa-mi incalzesc o oala de ciorba.
DAR!... ca sa n-o dezamagesc pe colega mea, ii arat aici doua lucruri pe care le-am inghitit in trecut dar n-am putut digera:

Blogmeetul a decurs excelent. M-am simtit exagerat de bine pentru unii, iar eu consider ca m-am simtit mega-fenomenal. POZE!

Daca citesti C.T.DOare inseamna ca ai ceva de-a face cu bloggingul. daca esti din alba, tre sa intri in cerc. daca esti in cerc inseamna ca vei scrie si tu pe www.albablog.ro

La inceputuri, pe cand nu stiam de blogmita, dupa ce am fost contactat, m-a luat disperarea. asa ca am cautat siam comentat asta:
mno,
ma simt... dar am si scuza. mi-ai lasat un comment cu o adresa de-a ta pe blogul meu naspa. c.t.doare.
si mi-ai zis sa te contactez. implicit si nevoit din curiozitatea mea tampita si exagerata, m-am dus direct in cucuruz. am tras o geana, sa vad daca e cinva prin jur si-am tras o "cacare" de comment... cel pe care il citesti acum. m-a chinuit grav gandu "ce-i cu baietu asta care imi da adrese in commenturi" o fi interesat de blog? culmea! o fi gay? o fi un astronaut extraterestru. cum de-a dat de mine? blogroll? cuuuum?
andone_george: si azi ma trazni! te stiu! cucuruz ce esti (imi permit sa vb asa si nu stiu de ce, te rog iarta-mi indrazneala. poate mi-ai dat adresa ca sa-mi scoti ochii in particular pe mail in ceea ce priveste cacatelul meu de C.T.DOARE). revin. te stiu... vrei sa faci uniunea blogarilor, etc... acolo ti-am vazut site-ul, in adevaru' de cu seara, pe care-l iau cand ies cu catelul la plimbare seara dupa 5. si iti raspund aici cererii tale de pe blogu meu, ca prin mail nu mi-ai raspuns.
contact: eu@eu.com, 0741999999. na, ca am tupeu sami dau si numere. pt cei interesati si "destepti" dau si numere de papuc, chiloti si lungime de...antebrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?