joi, 3 martie 2011

Custozza din piatra

Nu obisnuiesc sa ajut pe nimeni. Muriti cu totii din partea mea! Iaca, mai putine guri de hranit. de asemenea, nu m-au interesat niciodata decizile luate de presedinte, primar, etc. atata vreme cat nu m-au afectat direct. iar forme de protest am mai facut, doar ca nu m-am arata. am facut foame o zi, sau n-am platit cablu la timp, cam atat.

dar tura asta, s-a calcat pe bec. La catelul meu nu atenteaza nimeni!!!!!!
Si nu ca l-ar calca cineva cu masina sau i-ar da mancare cu pilitura de oxid de baterie de masina. Dar dobitocii din Grup Corint cu vaca de primar cu mustata de cocalar vrea sa-i fure buda (WC-ul) catelului meu! Si asta nu se poate.

Copacii sunt in inima noastra si a cetatii, campanie pentru salvarea Parcului Custozza ..... cititi aici tot articolul, dati-va cu parerea, faceti lant uman in fata buldozerului, etc. Buda catelului meu ramane acolo! nu faceti voi piatzeta cu bolovani si ciment. ma cac pe ele exemple de pietze frumoase gen piata mare din sibiu sau brasov.

si inca ceva, mi ciuda ca in alba nu avem nici un parc cu pomi inalti (inafara de asta si cel din centru, care sunt jalnice la aspect dar placute totusi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?