miercuri, 30 martie 2011

Homo retardus

Exista oameni foarte retardati. Asa de prostovani incat ar trebui sa poarte un semn mare cu ei, vreun lucru distinct, o pancarda pe care sa scrie ca sunt prosti.
Acest tip de oameni intreaba intotdeauna cele mai stuide intrebari cu cele mai evidente raspunsuri. Ex:

In iarna eram in apropierea unei statiuni de ski. Dupa ce am petrecut o noapte intr-o pensiune si ne-am impritenit cu ceva oameni, dimineata ne-am aruncat bagajele in masina si am pus schiurile deasupra in suportul lor special. Unul dintre cunoscutii din seara precedenta a venit langa masina si-a zis:
- Mergeti la ski?
- Nu, le-am pus deasupra in caz ca ne rasturnam pe-un drum cu gheata, asa reusind sa ne continuam drumul prin alunecare.
Poftim semnul tau de retardat prost, poartal cu mandrie!


Eram la o cofetarie impreuna cu o tanara care, a doua zi, implinea varsta de 25 de ani.
Am cumparat doua torturi. Unul avea deasupra o lumanare in forma cifrei 2 iar celelalt una in forma cifrei 5. Pe unul scria “La multi ani Luiza” iar pe celelalt “La multi ani Iza” (porecla fetei).
La un moment dat vanzatoarea spune:
- Ce dragut, aveti gemeni?
Eu: Da, prietena mea e insarcinata in al 3-lea an.
Poftim semnul tau de retardat prost, poartal cu mandrie!

Anul trecut am fost intr-o tabara unde doua zile am jucat un joc tampit unde am depus un efort fizic enorm.
Seara m-am intors la cabana cu o durere de picioare enorma. Mergeam cracanat si cocosat din cuza durerii.
Receptionera nu se poate abtine sa nu ma intrebe:
- Te dor picioarele?
Eu: Nu ma dor, doar m-am cacat pe mine.
Poftim semnul tau de retardat prost, poartal cu mandrie!


O intamplare nefericita a facut ca, undeva la inceputul anului trecut, un prieten sa isi inchida cheile in masina. Am facut rost de un umeras de haine si prin crapatura geamului incercam sa deblocam usa de la sofer.
Un dobitoc se apropie de noi si spune:
- V-ati incuiat cheile inauntru?
Eu: Nu, tocmai ne-am spalat masina si acum o punem la uscat, agatata de umeras.
Poftim semnul tau de retardat prost, poartal cu mandrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?