luni, 28 martie 2011

Shut Up Filter

De unde sti, ca barbat, ca vorbesti tampenii? Ei bine, nu sti!
Dar in cazul in care ai o iubita sau nevasta, esti atentionat la minut ca intreci masura. Poate ai simtit-o pe pielea ta. Ai ajuns in bucluc cu iubita pentru ca ai zis ceva si pur si simplu poate nu realizezi ce. Si scoti acele vorbe pe gura pentru ca iti trec de “Shut Up! Filter”, ma rog, “Filtrul de Taci!”.
Ex: prietena ta merge la coafor si isi chimba coafura. Isi intinde parul, si-l vopseste. Va intalniti.
Ea: Dragule, iti place parul meu?
Tu: Vai iubire, ce te schimba si ce bine iti sta! Grav imi place! Iar in mintea ta “Bine lucrat barbate, diseara ai pus-o de un mârlit! Acum doar taci!” …dar totusi deschizi gura
Tu: Cum de nu ti-au ras si mustata?
In concluzie, tembelimea inaltimii voastre de barbat tzoparlan si-a dat arama pe fata. Poti sa pupi de la revedere datu din cur peste pretenata, n-ai sa primesti nimic.

Eram la coada la un supermarket ieri, iar in fata mea era o femeie care tinea in brate cel mai urat copil pe care l-am vazut in viata mea, sa-mi cada ochii in cur de nu! Nu ma intelege-ti gresit, iubesc copiii, dar asta era o masca de Haloween cu picioare.
Nici macar consumul de alcool nu putea sa te faca sa te uiti cu alti ochi la acest copil.
Si eram pur si simplu hipnotizat de uratenia acestei miniature a cocosatului de Notre-Dame. Si deodata femeia sa intors iar eu am facut: IUhuaahaaa… (speriandu-ma si uimindu-ma de bebelus). Dar ca sa ma scot, am zis:
- Frumos baietel aveti doamna!
Ea: EA, este o fetita scumpa!
Draci! Fiecare sinapsa din creierul meu imi zicea : TACI omule, pune filtrul in aplicare… prefate prost precum un barbat! Dar ma scap si zic:
- Ganditi-va la cati bani cheltuiti daca mergeti pe varianta mea si nu o sa-i cumparati rochii!

N-am sa invat niciodata!

De asemenea, sunt lucruri pe care trebuie sa le spui unei femei si lucruri pe care ea nu tre sa la auda din gura ta. Bancurile despre femei sunt facute pentru barbati, asa ca scoateti-va prietenii la o bere si nu faceti ca mine.
Dând din scârab-n bârba, din gluma in gluma si din banc in banc, am ajuns sa-i spun unei fete:
I: Cum se numeste asigurarea femeii sa nu ramana gravida?
R: CASC-O !

N-am sa invat niciodata!


Nu uitati de NEW old SCHOOL music!
si de Blog in versuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?