joi, 31 martie 2011

Homo retardus 2

Exista oameni foarte tampiti. Asa de prostovani incat ar trebui sa poarte un semn mare cu ei, vreun lucru distinct, o pancarda pe care sa scrie ca sunt prosti.
Acest tip de oameni intreaba intotdeauna cele mai stuide intrebari cu cele mai evidente raspunsuri.
Acesti oameni s-au nascut dintr-o maimuta cu sifilis, bube-n cap si cu raie la stomac, si-o mama care se reproduce prin "inghitire".

Din cand in cand si noua ne trebuie astfel de semen.
Un prieten ce invata sa cante la pian ma cheama pe la el sa-mi arate ce-a invatat.
- Am sa-ti arat un o piesa pe care am auzit-o in Harry Potter
- Filmul?
- El, cu o moaca de serios: nu, cartea!
Poftim semnul tau de prost, poartal cu mandrie!

Acum doua veri am fost la o degustare de vinuri la un vanator acasa. Am intrat intr-un salon plin de trofee. Un cap de mistret statea mandru deasupra semineului. Dupa ce am cam baut, mi-am facut curaj de prost sa intreb:
- Mistretul acesta dumneavoastra l-ati impuscat?
El: Nu, fugea si a intrat in perete si s-a intepenit.
Poftim semnul tau de prost, poartal cu mandrie!

Ce poti face cu ei? calca-i cu masina!

La bunici, un sofer de camion neatent nu a respectat regula privind inaltimea autovehiculului la trecerea pe sub un pod asa ca a ramas blocat dedesubt exact sub acesta.
Vine politistul sa constate. S-a dat jos din masina si se uita ganditor.
In momentul acela am zis ca tembelu asta o sa intrebe ce e deja evident! Si a facut-o:
El: Ai ramas blocat?
Soferul: Ba nu. Transportam acest pod si am ramas fara motorina.
Poftim semnul tau de prost, poartal cu mandrie!

Se intampla in preajma craciunului. Un prieten a avut ocazia sa zboare cu un avion particular de mici dimensiuni. Si a aterizat in apropierea unei paduri. Inca din mers, prin fata avionului a trecut o caprioara si a fost lovita de elicea motorului. Avionul a fost evacuat si dupa cateva minute amicul meu isi suna prietena.
- Am lovit o caprioara, s-a stricat motorul, o sa ajung acasa mai tarziu.
La capatul firului, dupa o pauza putin cam lunga, fata zice:
- Dumnezeule, dar erati la sol?
El: NU! Mos Craciun livra ultimul cadou.
Poftim semnul tau de prost, poartal cu mandrie!

Toti stim unul, sau chiar mai multi. Educatia ii poate ajuta. Ajuta un retardat. Omoara-l!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?