marți, 29 martie 2011

Piatra de castor

Ma doare-m p***. Scuze de varianta exprimarii, nu vreau sa injur ci chiar ma doare.
M-am trezit cu durere de spate azi noapte.
m-am dus la baie sa ma pish si brusc am simtit cum parca cineva imi baga un cutit in p***.
De fapt durerea de spate era de rinichi iar durerea din p*** era o piatra pe care atunci o eliminam. Si era si mare, bagami-as! Si colturoasa.. cel putin asa o simteam pe tractul urinar.
Si chestia nasoala doar acum vine. Am ramas fara presiune. Mi sa gatat apa din rezervoare. Vreau sa zic ca, mi-a ramas piatra acolo. LA MIJLOC! si a trebui sa ma pun inapoi in pat cu dureri. SI sa comsum multa apa. Cu chinuri cu usturaturi. SI ba la rinichi, si ba durere-n p***.

Intr-un final am adormit. Si-am inceput sa visez ca de castor ma roade un....castor. chiar din locu unde era piatra. Si linistit, l-am intrebat:
- Buna domnule Castor. CE curu meu ma rozi de marmota in timp ce ma tii de oua?!
- Am gasit caramel inauntru. Imi trebe!

Iar eu, gandind ca scap de piatra, l-am lasat. Si-a ros prostu.
Acum, lucruri vreau sa va spun.
1: Piatra intr-adevar e din caramel tare. Ne stiu cum e denumirea medicala dar la ultima eliminare am mers la spital si mi-au zis. Iar caramelu e din Coca-Cola. Bautura alaturi de care exist. Parca as face cura de ceva cu ea.
2: Castoru din vis nu era cu experienta. N-a fost la scoala de ros p*** asa ca a facut mizerie pe acolo si a lucrat dezordonat. MI-a ros cam tot lasand ca varful sa mai ramana agatat de uretera.
3: Ironia e ca doar aseara vobeam ca nu mai vreu sa trec prin asta.

Si m-am enervata, l-am prins si l-am ridicat de coaie la nicelul ochilor.
- Bai dolofanule, ori imi repari ce-i al meu, ori te castrez.

Si iar s-a apucat de lucru. Si cred ca era vrajitor. pt ca s-a pus in locul obiectului muncii si asta a iesit:


Si nu m-a deranjat pt ca avea dinti. m-am gandit ca acum pot sa si musc sa si fut in acelasi timp. Ca in real life (IRL) no prea pot face.

M-am trezit dupa asta... pitra tot acol. Iar LuLa mea n-avea dinti.
Si m-am dus sa ma pish. Si am scos o falnica de piatra, de vai mama ei!

V-as fi pozat-o dar nu mai am aparat foto. Mi l-am vandut din nevoie de bani.
Dar mai... in tot raul cate un bine. Acum imi deschid balastiera.
Deci sariti cu roaba si luati de faceti casa, ca de la mine din p*** curge nisip si piatra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?