vineri, 25 martie 2011

Balada Fetelor De Altadata

Multe s-au schimbat cu timpul. Unele doar “in mai prost”,
Chiar si fetele sunt altfel, nu mai sunt deloc ce-au fost.
Inainte erau tandre, mai cuminti, mergeau la scoala
Acum au ca singur scop, sa bage barbatii-n boala
In trecut te-ar fi iubit de veneai c-o floare-n dar,
Astazi nu au timp de flori, stau prin mall sau la solar.
Dadeai gata orice fata c-o cutie de bomboane,
Acum unele iti cer sa le pui chiar silicoane.

In trecut ieseau prin parcuri, la plimbare, dar acu’,
Ele nu mai vor pe banca, ci pe boxe in Bamboo.
Te rugai intens de vre-una ca s-o plimbi prin parc in noapte
Acum vin si cate zece, daca au ai tai Q7.

In trecut de te placea, iti scria destul de des
Biletele de amor, nu-ti lasa “offline” pe mess.
Nu aveai poze cu ea, o puteai vedea doar “live”.
Acum poti s-o studiezi si pe “Facebook” si “Hi5.

Atunci de-o scoteai la film, asteptati la brat troleul
Azi sta la telenovele daca n-o scoti cu BMW-ul.
Seara, la prima-ntalnire, i-aratai ceru-nstelat
Acum ii arati tavanul, ca deja ai dus-o-n pat.

Pe-atunci nu stia ce-i “shopping”, nu isi lua haine din mall
N-avea firme preferate… se ducea la croitor.
Atunci nu aveam mobile, asteptai in frig o fata.
Acum ii dai SMS: “Am ajuns. Cobori odata?!?”

Ce frumos era-n trecut, cand vorbeam de viitor
La un suc la o terasa, nu direct in dormitor.
Ne doream c-acele vremuri sa nu treaca niciodata,
Unde sunt?, unde s-au dus?… fetele de altadata.


...si da, s-au cam dus vremurile bune.
si am ramas in urma cu cuceritul... ca cica acum daca scot cate un compliment pe gura, e vrajeala. si nu stiasta, si esti "dork".
atunci hai mai fata sa iti rup o mana, sa te fut in fundu gatului iar la sfarsit sa ma pish pe tine, sa te scuip si sa-ti dau foc...si cu siguranta ai sa-mi zambesti si vei zice ca sunte extra romantic. pentru mine, tot procesul de a cunoaste o fata de acum, asa imi seamana.
eu stiu sa zic vorbe dulci, sa aduc flori, sa nu sarut la prima intalnire ci sa mai astept putin, doar de dragul suspasului. Eu stiu sa ma plimb (pe jos!!!) prin parc, sa astept pana ajung in pat si cand ajung sa fie mirific, cu tot tacamul.
astea nu intotdeauna, dar pot zice ca e o regula generala. si esti scuipat intre flinare daca nu esti culeanu si modern, sa futi, sa tai sa spinteci. sa ai feisbuci, sa dai like si sa zici "te pupica pupica, papusa, moah moah ( :* :* )... nu-s asa...

eu compun poezii, mai bag cate o serenada, le mai fac cate un cadou, mai surpind prin romantism. singurele mele admiratoare au peste 30 de ani. aici mai prinde doar, poezia si romantismul. si oricum sun rare, ca dupa varsta asta, cam cauta madular tanar in caz ca cel al barbatului e molesit de la munca obositoare de peste zi.

of si vai... peste zece ani, va fi la moda din nou bordelul, ca in italia anilor 1400.

ca sa va da-ti seama la ce ma refer, fac o comparatie gen "before and after" cum vor sa fie ele si cum le vad eu.

Cum vor ele sa para, sau cum chiar sunt :


cum le vad eu:


stiu, poate romantismul nu e ca in Titanic:


dar macar poti face ca detaliile sa se aprpie cat de cat:http://www.blogger.com/img/blank.gif
http://www.blogger.com/img/blank.gif

fetele de azi (click):






si fetele de altadata (in cea mai extrema ipostaza sexuala):

Un comentariu:

Ce zici?