vineri, 15 aprilie 2011

OoooooH! Happy Day!

NEWSFLASH!!!
Am aruncat, cu multa vreme in urma,in cosul de gunoi de langa pat, ceva dulce, nu stiu ce. Am cautat, am gasit, dar e greu de definit. Azi mi-au aparut furnicile.
In lume mor anual "X" numar de oameni in somn datorita furnicilor care le intra in urechi, nas, etc.
Problema e ca le-a incomodat patul meu, asa ca a trebui sa faca ruta ocolitoare exact pe fata pernei. Simt cum misuna pe mine chiar de nu m-am asezat jos. Va zic asta in caz ca medicii legisti nu descopera cauza mortii.
DE la voi am nevoie de un animal dinasta (foto) ca sa imi manance lighioanele de prin camera. Precizez, mai sunt fluturi de noapte, un taun, cativa melci si niste praf care, datorita faptului ca nu a fost sters de mult, s-a adunat iar acum evolueaza. Va anunt cand face picioare.
Astazi nu ma simt "postaci". Sunt lenes.
Asta patesc dupa o anume activitate. (vezi foto 1 si 2)
E o treaba ce o fac hormonii.

Dar am o propozitie salvata in fisierul meu special de zicale si nu mai tin minte daca e a mea sau am furat-o.
Oricum, enjoy!

De-a lungul vietii, se deruleaza patru etape ale iubirii: ochi in ochi si mana-n mana, ochi in ochi si mana-n lana,ochi in ochi si lana-n lana, fund in fund si noapte buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?