marți, 19 aprilie 2011

Ne conformam

OK, din cate am inteles, astazi e saptamana mare...WTF is that? Anyways, mi s-a spus ca trebuie sa ma conformez, sa fiu mai bun, sa pomenesc mai des despre Isus salvatorul nu stiu cui si asa mai departe.
Am decis sa ma documentez sa aflu cine este acest individ. Nu l-am gasit niciodata. Am citit insa o carte de legende antice despre el si despre invataturile lui dar pe el nu l-am gasit. Cica nu ar sta prin zona, adica pe pamant, ci vine de undeva, habar n-am de unde. Acum ceva vreme in urma a plecat cu un jetpack catre cer. Nu sunt sigur daca a luat-o la stanga sau la dreapta dupa ce s-a inaltat putin. Indiferent unde a zburat, a zis ca se intoarce.

Din cate stiu a facut lucruri bune. Dar copilu lu vecinu a zis ca Isus e rau si nu-i da pace sa se joace (vezi video). Ce stie el, e copil evreu.
Am mai auzit ca a facut miracole ca:
- pescuitul a o gramada de pesti si mai era si mare brutar. A gatit peste si a facut paine pentru o gloata de oameni adunati pe un deal
- ar fi avut medicamente de ultima generatie, astfel vindecand multi bolnavi
- Ar fi fost in moarte clinica si dupa trei zile s-a trezit din coma. Deci practic isi serbeaza ziua de doua ori pe an, de craciun si de pasti. La faza asta e ghinionist iti pica ziua de sarbatori... nu te poti distra cu prietenii in uras la o bere pt ca totu e inchis.
- ar fi umblat pe apa. intamplator am gasit filmarea cu el facand acest lucru (poza)


Eu il astept la o a doua vizita ca sa il felicit pentru atatia prieteni prieteni pe Facebook si Subscriberi pe JewTube.
Am incercat sa-i dau si eu add pe Twitter dar am primit eroare. Citez: "you cannot follow jesus". Printre cei care il urmeaza sunt si pupincuristi (vezi poza) care vor ca Hesus sa-i ia cu el in tara de unde vine. Emigrantii curului, sunteti asa de prosti incat luati muie cu picioru .

3 comentarii:

  1. parca mai era ceva cu vinu'...deh, tot cu gandul la bautura!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) da, mai era chestia cu vinul, dar asta intr-o postare viitoare. iti propun sa citesti si alte postari. asta nu e reusita dar am requesturi de la oameni care ma citesc zilnic. si mi-a fost aiurea sa-i las.

    RăspundețiȘtergere
  3. am rasfoit putin arhiva si am vazut ca am de citit... din pacate stau cam prost cu timpul, dar recuperez eu la un moment dat :)

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?