vineri, 22 aprilie 2011

Lucruri care ma enerveaza

S-ar putea, dar nu sunt sigur, sa fi gasit cea mai enervanta chestie ever!
Este o piesa cantata de aceasta domnita (poza). Tot in acesta poza puteti vedea si videoclipul original doar ca fara sunet.

Melodia il incanta pe Danutz intr-atat incat a facut un dans special cum s-a facut la Macarena (poza)


Pentru mine e asa enervanta incat imi vine sa imi tai copiii. Noroc ca nu-i am!


Scurt istoric
Tacnayn (a se pronunta eng: Tac-9), este o pisica malefica ce vine din universul natal ca sa atace planeta noastra. Odata la 2142315 de ani aceasta vine intr-o mare de foc inconjurata de capete de schelete de pui de pisica. Oceanele vor clocoti, raurile vor seca iar capetele oamenilor vor cadea precum picuri de ploaie din nori de sange. Armele noastre de mare putere nu pot face fata armurii sale din vafe belgiene, si o va ajuta pe aceasta in cucerirea pamantului si in batalia pentru suprematie. Doar ca, avem o sansa. Doar NYAN CAT (vezi video) este indeajuns de puternica sa strabata prin armura delicioasa a inamicului sau.
Asa ca tineti minte sa priviti cerurile si sa fiti atenti la oceane clocotinde. Bagati-ve copiii in casa si purtati casti de protectie.
Salveaza-ne NYAN CAT!

Iar in final... va ofer si piesa!

4 comentarii:

  1. ptiu!! ai bagat spaima in mine! mi-am pus casca de protectie, cizme si manusi de cauciuc (pentru orice eventualitate) si m-am ascuns sub pat
    in ce-o priveste pe domnita, imi permit sa te contrazic: mie imi pare chiar talentata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e discutabil talentul ei,...
    oare daca la cantat se pisiceste asa din voce, la ce altceva e buna cu acele buzoance?
    auzi...sti ceva? eu te bag in blogroll! ca ma enervezi...si ma enervezi de nu ma bagi si tu!
    sa traiesti! si dami add.. ca ma enervezi...

    RăspundețiȘtergere
  3. valeu, calmeaza-te ca ma sperii! un rudotel,ceva? :)
    multam. da' ce-ti veni sa ma bagi? nu prea inteleg treaba asta cu blogroll-ul, eu inca nu am asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  4. blogroll-ul e un fel de reclama la alte bloguri prin intermediul paginii tale. mai e si un fel de a te da mare cu ceea ce citesti gen "sunt tare intelept ca eu citesc pe principesa" spre exemplu... si asa mai departe. un blogroll se face simplu si merita zic eu. nu neaparat ca citesc altii pe cei din lista ta ci pt ca altii te citesc pt ca te-au vazut in blogrollul altuia

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?