luni, 25 aprilie 2011

Atac la persoana

In ultima vreme am ramas fara inspiratie. Iar ieri mi-am dat seama de ce.

Am nevoie de oameni prosti in viata mea. Din 2 motive:
1. ca sa ma simt eu mai bine
2. ca sa fiu inspirat pentru noi postari in blog.
Scriu doar cand sunt nervos. In ultima vreme m-am debarasat de toti tampitii, cretinii si prostovanii din viata mea. Am ramas doar cu cei de care nu ma pot scapa, din motive nementionabile aici, si care nu ma mai inspira. E ca si cum fantana de inspiratie, care erau ei, a secat. Astept sa ma enervez. Astept alti prosti pe care sa-i critic.

Iar astazi, de pasti, am primit cel mai frumos cadou. S-a trezit un copchil, in toata desteptaciunea lui, sa imi critice munca. Nu ma refer la banalele si mediocrele postari din blog ci la munca ce-am depus-o vis-a-vis salvarea parcului Custozza.

V-as reda cea am discutat cu incultul, tampitul, bolovanul, prostovanul... idiotul, stupidul, cretinul si mediocrul coleg de lista messengeriana, doar ca i-am dat ignore.
Oricum, acesta, ca si alti "postaci" de pe internet (la articole cu subiectul Custozza), a zis: "hai ca deja subiectul asta cu parcul e expirat si enervant...a devenit fanatism".
Boul in cauza este un cacacios de 15 ani care habar n-are de numele lui de familie sau in ce directie trebuie sa te stergi la cur in asa fel incat sa nu-ti duci cacat pe coaie sau pe labii (dupa caz).
Tembelu crede ca stand cu mainile in san rezolvi o problema. PERSEVERENTA te duce la rezultate! Sustinand o idee poti rezolva o problema.
Alti pulifrici ca el considera ca, daca au fost si s-au tinut de brate pe 11 martie sau daca au fost macar odata la "intalnirea de 8 seara" dinaintea acestei date sau daca au mai dat vreun comment pe grupul din facebook, au schimbat lumea si merita consemnati in cartea vietii a lui Dumnezeu. Singurul lucru care l-au facut a fost sa faca prezenta (ceea ce nu e rau), si nimic mai mult. Nu contest faptul ca nu au venit cu buna constiinta la acel eveniment. SUNTETI un cacat pansat deghizat in rahat crezand ca mutati lumea citind doar noile vesti despre parc. Ati obosit gandindu-va doar la soarta parcului?

Te simti deranjat atunci cand ziarele dau vesti despre parc? NU mai citi!
TE-ai obosit auzind despre acest subiect? Sti ce dragul meu? LA vara, in cazul in care parcul va fi salvat (fara ajutorul tau), am sa fac de garda in parc si am sa te iau la suturi in fund pt ca te plimbi pe acolo si te bucuri de el chiar daca nu ai facut nimic ca sa il salvezi.

Iar mucul asta infect, acest crocobaur priceputzos, dupa ce i-am zis toate de mai sus si am mai adaugat ca "poti sa te duci pe primarie si sa te spanzuri cu un streang portocaliu de ea", a inceput sa se ia de mine ca sunt analfabet. NORMAL ca nu pot sa iti scriu tie si sa fiu in emisie pe Radio Custozza.
NOrmal ca am avut greseli, si pe deasupra nici nu imi pasa ca nu ma inteleg bine cu ortografia si cu limba romana. Oi fi incult, oi fi ghertoi ca injur, oi fi ghiolban ca ma iau de mumata!
Sunt un tembel ca mai si public chestii dinastea si risc sa nu prin vreodata un post de ziarist, asa cum imi doresc. Dar VACA de om ce esti (va suna la toti care ati obosit), macar lupt pt ce imi apartine. Lupt pentru dreptate si pentru o cauza nobila. LUPT PENTRU VOI! Nu conteaza cum o fac atat timp cat PERSIST!

RUSINE voua si bravo celor care inca mentin acest razboi! Observ cu bucurie ca ne-am inmultit! Iar asta se poate demonstra. Pacat ca mintile slabe sunt manipulate de primarie prin intermediul mass-media. Cert e ca toata lupta se poarta la alt nivel acum. La nivelul oamenilor inteligenti, la nivelul acela ,la care nu toti prostovanii pot ajunge si nu toti tembelii pot pricepe.

Oi fi eu o maimuta tampita dar macar stiu cui sa-i intorc dosul. CU dedicatie pentru tine, cititor satul de toate.

2 comentarii:

  1. Asa este, răbdarea si capacitatea de a concentra atentia o perioada mai lungă de timp sunt semne ale maturitatii. În ce priveşte ducerea la capat a unui lucru inceput este vorba de maturitate civica. Cei tineri au din pacate multe exemple proaste. De aceea este nevoie de exemple pozitive în acest sens.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exemple pozitive sunt cu duiumul. Cu acest post am incercat sa mustru pe cei care se simt. Am sa revin cu exemple pozitive.

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?