vineri, 31 decembrie 2010

vreme buna de anu nou?

intrebare intrebatoare.
E buna vremea la brasov de revelion de ora 12 au ba?

Stau cam singur intr-o camera de hotel. Obosit, azi am skiat la poiana brasov. Scriu de pe e63, deci nu fiti pretentiosi.
Sunt curios daca imi ingheata coaiele in piata sfatului. Nu am reusit sa vad la meteo nici o temperatura. Renuntasem a ma uita la tv exact din acest motiv. sunt unii berbeci la niste tembeliziuni care habar n-au de viata lor si de faptul ca arata ca niste fese ambulante gaurite de viol de tip gay. Habar n-au unde le este ecranu de pe care prezinta si nici unde e camera. Se posteaz exact in fata judetelor alba, sibiu, brasvo si cam tot ce este pe linia aia de sus in jos si invers .Revin, nu m-am mai uitat la televizor pt ca m-am saturat de prosti.

Iar anu asta o facem asa de lata incat nu avem nevoie de un nou si imbunatatit aparat de masurat prostia deoarece suntem luati ca standard dupa care se masoara aceasta. Ma refer la pomposul si dizgratiosul revelion tevelizat. Avem manelisti, curve curiste, glumeti neglumeti si alti dobitoci aruncatori de prostie in jur cu debit asa mare inkat mi se face rau cand ma gandesc ca nu suntem cultivati ca tara. Bai frati! Ce mama lu aghiutza? m-am uitat la programul tv de-a alora de peste granita. Au ceva comedii, filme de familie si filmulete gen 'america's funniest videos'.asta ruleaza toata noaptea. dar nu, doi tre sa fim pomposi, beshinosi, Sa dam dovada la altii ca noi traim bine, k avem bani si ca mancam bine. Stiti cine are acest obicei? Tiganii...si uite asa suntem confundati cu ei peste tot in lume, mai ales k le cantam azi cel putin, muzica la tv.

Ma rog...azi la poiana brasov m-am amuzat de niste hipsteri cretini care golaneau cam orice trecea prin fata lor. Ei erau prea cool ca sa se dea cu sania, schiurile, lopata sau bobul. Asa ca stateau pe margine, zgribuliti ca puii fara pene. Imbracati in pantaloni de trening cu curu cazut ce se asemanau cu scutecul plin de bebelus. ca accesorii de hipster au mai adoptat ochelarii de 15 lei de la piata, fularelul de gay si geaca lucioasa. Gay!

Una peste alta...imi ingheata coaiele in piata sfatului la brasov? Nu vreau sa stau sa ascult muzica populara cantata de irina loghin sau pe sorusa irina logout. Nici timpuri noi u ma incanta cu nimic. dar e cert ca dupa ce pleaca toti din piata vor ramane numa sticle de sampanie iar astea sunt bune pt 2 motive: intotdeauna sunt pline peste sfert si se iau bani buni pe ele la alimentara.

Si ca uarari: an nou condus de popor. Sper la o Anarhie fericita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?