miercuri, 8 decembrie 2010

Visul cu Vaci si Grasi

Imi pare rau daca pe unii am sa dezamagesc cu aceasta postare. Umorul si comicul nu ma viziteaza decat inspre seara.

Azi dimineata m-am trezit prematur, adica inainte sa ma satur de somn. Inca sunt somnoros cu totul ca a trecut mai bine de 3 minute de la obisnuitul urinat din picioare cu mana-n perete de dupa trezire.

Ma simt ca un scriitor sau vanzator de ziare din Neanderthal. Am impreisa ca tre sa car pagini intregi de piatra dupa mine. Pe cat de serios par, pe atat de comic vreu sa fiu si nu-mi iese plus ca mi se pare ca e hilara imaginea asta.

Azi noapte am visat grasi. Campii intregi de vaci si oameni grasi care zburdau ca niste codobârde (codobature) violate. Grasii muscau dintr-o vaca nesimtita, din zona curului, tot la a treia saritura iar aceasta statea neclintita de parca a fost anesteziata tu o siringa intreaga de lene.
Eu eram cel mai slab. In mintea mea eram vegetarian sau Indian, pt ca ceva imi zicea cat as incerca, nu pot si n-am voie sa musc si eu din vaci. Pe cat stateam mai mult in vis, pe atat imi pareau vacile mai apetisante. Deodata toata hoarda de supraponderati/ate au ridicat capul si printr-o smuncitura vacile au devenit bipede iar grasii patrupezi.

Din acel moment lucrurile au devenit mai interesante. Patrupezii mancat de pe jos ceea ce parea a fi carne iar vacile musca din zona curului, de pe grasi, iarba uscata. Flocai-mi-as cainele! Prea ciudat. Nu stiam ce sa fac. Acum nu mai aveam obtiuni, nu manc iarba ca-i crescuta din om (gras), nu manc vaca, ca e vaca, nu manc fan ca-i de pe jos, si e carne cu ciolan.

Asa ca am zis ca ma fac hidrofor (ierbivor-animal mancator de verdeata/carnivore-animal mancator de carne/ HIDROFOR-animal mancator de apa, logic). Si am luat-o dupa apa, catre rau. Cum fu, cum se facu, dar toata turma de supraponderate au luat-o dupa mine. M-am prins atunci. Eram cioban, in devenire cioban hidrofor. Si pana sa ajung la rau, toate mi-au luato inainte si-au sarit in apa (vezi img 1). Asa ca am avut in fata un cocktail cu vaci si grasi. N-am baut…si am inceput sa simt ca mor de foame si sete… si cam de pe aici am inceput sa ma trezesc prematur.

Ce vreu de la voi e asta:

1: Aveti sa-mi dati si mie o masina de tuns ca am o claie in cap ca o capitza de fan.
2: Daca n-aveti masina de tuns, deschid un cont ca sa fac cheta pt frizerie.
3: Imi lasa si mie cineva un comment cu talmacirea acestui vis? Daca nu stiti de unde sa incepeti aveti cateva indicii care cred ca o sa va ajute: m-am culcat infometat, nu vreau sa devin gras.

Img 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?