sâmbătă, 4 decembrie 2010

Stabbed RAT

As vrea sa primesc o diploma. As vrea sa se infiinteze un club sportiv sau vreun gen de batalie cu pumnale sau cutite, in onoarea mea. Si nu vreau sa fiu numit cutitar, deoarece suna prea mocanesc. Vreau un nume pompos!

De ce? Pt ca am injunghiat un soarece! DA! E mare lucru, sunt mici, si shiretzi, si iuti, si negri si scarbosi. Si ai nevoie de coaie sa te apropii de unul cu un cutit cu lama scurta si sa-l injunghii. Recunosc, a fost greu, de aceea nici nu pot zice ca am facut o treaba curata sau de expert. L-am nimerit in zona curului. Probabil i-am atins si ceva organe ca ia pushcat si sangele pe gura.
N-a zis nimic, in momentul decisiv...decat inainte cand cerea mila. Mi-a bagat motivu cu familia, puishori, etc. Draci! Stiu eu cum se inmultesc ei, frate cu sora, mama cu frate, sora cu tata, frate cu tata...astia fac orgii, deci nu-i mare pierdere.
Fara griji iubitori de animale paroase, gri si sumbre, l-am inmormantat cum se cuvine. Am chemat preot neutru, gandindu-ma ca ii jignesc neamul de rozatoare in cazul in care erau de alta religie. Nu-i vina mea ca mi se plimba nonshalant printr-unul din colturile bucatariei. Ce sa-i faci, se intampla si la case mari!

Oare sunt criminal? Oare am nevoie de terapie? Oare aici se aplica vorba, azi un ou, maine un bou? Ce fac, trec la câini si mâtze?
Oricum, n-am reusit sa pozez marele eveniment, dar am facut o reconstituire pe o poza din arhiva mea cu cazuri de crima comise de subsemnatul. Respectivul din imagine a murit prin asfixiere cu gaz metan. (CLICK PE POZA PT A MARI)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?