joi, 2 decembrie 2010

I made you a (ca)CAKE!

La multi ani Romania, cu intarziere iti zic pt ca si tu esti cu ceva ani in urma. ai uitat sa mai evoluezi. Dar de data asta, trec cu vederea. Suntem obisnuiti sa traiesc in neanderthal.
Draga mea, sa stii ca mocofanii din capitala ta au uitat sa trimite capitalei tale de suflet (alba iulia) fonduri ca sa fie si pe acol frumos. Nu tu parada, nici macar de militari, nu tu concerte de trupe, numa' niste folkisti obositi care au venit sa cante pentru un mic si-o bere. La mitici s-a putut, la noi nu. La ei sunt fonduri de avioane, tancuri, humvee, marina, soldati, elicoptere, etc-uri in fiecare an. ca doar nu in inima ardealului, Alba Iulia s-a facut unirea ci la Bucicuresti (sunt ironic)! Ei merita tot! Esti o dulce! Mor dupa tine (iarasi ironic), sau din cauza ta, inca nu-s sigur (de fapt e varianta "b")!

Iar pentru toate miresmele de fericire ce ni le aduci in fiecare zi, ajutata de parlamentari inapti, precum Mos craciun de piticii lui, eu iti daruiesc un tort, dupa merit, facut de mine. Recunosc, mi-a fost greu sa-l scot din apa vasului de tualeta, dar pentru tine a meritat! La multi ani tara mea de suflet, patria mea hor-RO-r!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?