sâmbătă, 11 decembrie 2010

Dedicat lasarii serii...


Te crezi………..frumoasa?... Tu?
Vrei sa-mi spui mie ca esti o fecioara superba…plina de farmec?

Vi sa ma saruti cu buzele tale de stele care nu-s nimic altceva decat un luciu ieftin si lipicios? JEG, aia e! un jeg sclipitor!
Vrei sa-mi oferi placerea de a te adulmeca cand de fapt esti parfumata ca o curva ce nu pute doar a parfum ieftin dar si a pizda murdara?!
MI-E SILA!! Tarfa ordinara… ah, dar mi-e mila de tine si pentru asta iti fac putin pe plac! Te strang de gat, asa cum iti palce tie, in timp ce comit viol in zone ale corpului unde nu ar trebui sa atentez. ORDINAR-O!

Imi provoci sila…trebuie sa te primesc iar la mine… urasc acest ritual. Esti un clishee monoton.
Vi pe neasteptate, intri peste tot si de niciunde si te asterni aici, asteptand sa-ti fac ceva! Esti o negura nespalata si imputita!

AZI NU! Nu-ti ofer deliciul de a te linge in zone nespalate, ca si altadata. Ma omori, ma storci, ma sufoci! N-am sa ma culc cu tine! Poate daca o fac, ma infestezi cu boli de care nimeni nu stie ca le ai, decat eu. Pentru ca eu vad ce esti, cum esti si cine…daca pot sa-ti adaug acest maiestos atribut. Tu esti un NIMENI! Nu meriti sa fi asemuita cu CINEVA… Luate-ar dracu de taratura!
DA! Aia esti! Cu farmecul tau faci pe altul sa iti pice in brate, il legeni, il adormi si dupaia pleci! TARATURA! Te reneg! Azi nu te vreau, n-am sa ma culc cu tine!!! Azi doar am sa-mi scot madularul, sa te fortez sa tii ochii si gura larg deschis, iar eu sa ma pish pe intunecimea ta, razand in hohote, imaginandu-mi ca de data asta, eu am suprematia.

Of, dar trist mi-e gandul ca tot trebuie sa te accept, murdara curva de esti, fi-vei singura care se intoarce la mine mai devreme iarna si mai tarziu in caldura verii.
Loialitatea ta ma coplesheste!
MORI! Si mori de multe ori, asa cum sti tu sa o faci mai bine, in zori de zi!
Dar te astept si maine, cam pe la acelasi ceas… draga mea, iubita mea, frumoasa mea NOAPTE…

CE N-ARE VOIE OMU SA FIE NOSTALGIC???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?