luni, 24 ianuarie 2011

La taclale cu Danutz

Film review by Danutz.

Danutz: In sfarsit cineva de cacat si-o ia in gura ca fiecare adversar a lui Muhamed Ali! Si aici ma refer la Twilight (sau Toilet). Cel mai poponar si gheist film din toate timpurile. Nu am cum sa explic nervii care mi ia dat aceasta serie care inca nu e terminata. Aveti 1-2 postari mai vechi despre asta aici pe C.T.DOARE (click aici). Si inca una extra buna pe Pitici Gratis.

Matt Reeves, e un regizor si scenaris de care n-am fost interesat niciodata. Ca de altfel de nici un terchea-berchea care se da pompos ca a facut ceva film pizdoc ca Avatar, Independence day sau mai stiu eu ce. Si totusi numa cateva frunzulite de lauri merg la acest “dude”, restu de tufa laureata merg lui John Ajvide Lindqvist care a scris “Lat de ratte komma in”, romanul pe care s-a bazat filmul de fata. Greig Fraser ia si el un colt de franzela ca a facut treaba buna cu imaginea.

Filmul de care vorbesc se numeste “Let Me In” si e unul dintre putinele care mi-au placut in ultima vreme. Nu stiu daca isi merita toate aceste laude din punct de vedere artistic, dpdv al unei productii cinematografice, dar cu siguranta merita o reverenta pt ceea ce a reusit (sper eu) sa faca: sa dea in fomf (in mufa, in mecla, in muie, in ciututruza, in ciortan, in meclean sau borcan…in fatza) gheismelor lu aia care au scris Toilet, Vampire Diarheea si altele. MURITI!

Bai si aia in Toilet au bagat boschetari de pe strada, maram actori renumiti, in film si tot le-a iesit naspa. In schimb, Reeves baga niste copii. Asa ca sa le dea lectii la altii, sa arate ca el are cucuruzu mare si ca de pe el se aseaza o gramada de pasarici. Bai si cum Kodi Smit-McPhee isi face treaba alturi de Chloe Grace Moretz! Drac sa va ia… puii mei! HA HA! Vezi, faci treaba cu cine nu te astepti.
Nu va zic mare lucru decat ca filmul se tine cat de cat de legenda clasica cu vampiri. Iar dintzosul sugator de sange din film, jucat de Chloe (Abby), spre deosebire de branza de vampiri ghei din Toilet, ia apararea celui pe care il iubeste.
Si MUIE TOILET! Ca te-a facut…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?