miercuri, 2 februarie 2011

Cum sa iesi din saracie...Nuvela

asa
sunt sarac...
poate chiar mai mult de atat. nu fac nimic toata ziua ca poate sunt puturos dar dau vina pe sistem, ca suntem in criza, ca nu te angajeaza nimeni. ba chiar ca e frig...si mor de frig daca merg undeva la lucru. asa ca stau in casa si fac foc in semineu.\

si stau...

si nu fac nimic. si imi trebe bani...ca la oricare om. si ma uit la filme care le aduc pe stik de la cine apuc. apropo, astept sa ma invitati pe la voi ca sa-mi dati filme pe stik ca eu nam net. PUNCT! si-mi trebe bani ca sa imi bag net...din nou.
si-mi trebe bani ca sa mananc in oras... ca frigideru mi gol.
si-mi trebe bani ca is dator la unu adi cu 10 lei, iar asta pt mine e o avere.
si-mi trebe bani ca vineri e party in nuj ce club, si data trecuta mi-o placut. nici atunci n-am avut bani dar am facut cheta de la aia de pe acolo si acum ma urasc, deci a doua oara nu mai pot face.
deci imi trebuie bani... ca sa am net, ca sa am mancare, ca sa am de-o bere, ca sa am ce face, imi trebuie bani ca sa am.

si ce fac pt bani?

va dau sfaturi voua ca sa faceti ca mine. pt bani fac urmatoarele:
- vand nokia e63 cu 2 fete si 2 incarcatoare.
- vand palarie de hipster gen al capone
- vand statie putere 100W cu fm incorporat (sony)
- vand cd palyer cu 5 cd-uri rotative cu schimb usor...misto si pizdoc, tot sony...
- vand 2 costume gen al capone, de hipsteri, ieftine...
- vand tot... m-as vinde si pe mine dar n-am ce face cu atatia bani.

sariti...vand, si e stoc limitat. sunt clandestin, deci ieftin.

P.S. fut si pe bani...da nu orice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?