vineri, 7 ianuarie 2011

scuze si regrete

Nefericita zi.

stiu ca sunt cativa care ma citesc. asa ca pentru voi e acest post!
Va anunt cu regrete ca am sa scriu cu picatele si cand apuc. Azi o varzaa fara scrupule, o nenorocita, o fiinta amorfa fara inima, o creatie care n-are ce cauta pe acest pamant a indraznit sa-si bage fonful unde nu-i fierbe oala. Ciorba masii de zama s-o fut in inima de tzaranca agricola si vaca sportiva! zdreantza dracului! dati-ar dumnezo muci cu ciclu si herpes la ficat! calcate-ar camionu ca sa pot sa joc zorba pe matzele tale! Mi-a taiat netul, dar curand iti tai si io certificatu de nastere. MORI!

revin cu amanunte. pana atunci contactati-ma si dati-mi idei de razbunare. tu ce i-ai face unei persoane care iti face rau zilnic? Cum te-ai razbuna? care e cea mai misto chestie rea, diabolica pe care i-ai dori-o cuiva? de asemenea, cine stie daca ai nevoie de buletin cand iti faci contract de internet la UPC? al meu e pierdut a 4-a oara...
si apropo, daca mi-l gasiti careva, contactati-ma...(ma cheama altcumva, nu roadkill)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?