joi, 11 noiembrie 2010

Sexism sau realitate 3

Va creez un mic vocabular ca sa intelegeti mai bine diferentele dintre femei si barbati precum si modul acestora de gandire. Eu ma exclud pe rand din aceste 2 genuri deoarece sunt precum ingerii, asexuat. si daca sunt tot acolo, sunt si asexist (a fi asexist imi permite sa fac glume proaste despre sexul opus fara sa fiu tras la raspundere si catalogat sexist, THE END).


Vocabularul femeilor:

1. Da = NU
2. Nu = Da
3. Poate = Nu
4. Ne trebuie (avem nevoie) = Imi trebuie
5. Imi pare rau = O sa-ti para tie rau!
6. Trebuie sa vorbim = Ai dat de dracu!
7. Da, binenteles = Hai numa' hai!
8. Fa ce vrei = Platesti tu mai tarziu
9. Nu-s suparata = Normal ca sunt suparata, imbecilule
10. Esti foarte atent cu mine = Doar la sex te gandesti?


Vocabularul barbatilor:

1. Mi-e foame = Mi-e foame
2. Mi-e somn = Mi-e somn
3. Sunt obosit = Sunt obosit
4. Frumoasa rochie = Misto decolteu
5. Te iubesc! = Hai sa ne-o punem acum!
6. Sunt plictisit = Vrei sa ne-o punem?
7. Vrei sa dansezi? = Mi-ar place sa ne-o punem!
8. Pot sa te sun candva? = Mi-ar place sa ne-o punem!
9. Te invit la un film = Mi-ar place sa ne-o punem!
10. Vrei sa iesim la cina? = Mi-ar place sa ne-o punem!
11. Papucii aia nu se
potrivesc cu tinuta = Sunt GHEU (gay)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?