miercuri, 24 noiembrie 2010

Danutz pacalit de vulpea orbecaita



Candva demult va ziceam de-un urs prostan, pe nume Danutz (vezi poza stanga). Ei bine, voi stiati ca ursul cel pacalit de vulpe e de fapt Danutz? Ideea imi veni in momentul in care am vazut o poza cu Danutz langa un lac.
Acest animal paros, care seamana cu un pinguin si miroase ca o beshina trasa intr-un papuc imputit, sta langa apa, cumva euforic si trist... ziceti-i cum vreti la starea care se vede de altfel din imagine. De fapt el isi plange coada, si faptul ca a exagerat cu epilatul pe picioare, dar asta este o alta poveste.

Dar nu pe Danutz vreau sa ma axez. Ci pe tembela de vulpe. Pe dansa am gasit-o tot intr-o poza, pe facebook, langa o prietena buna de-a mea. Aceasta vulpe (cat si irinel columbeanu) este standardul dupa care se masoara uratul.

vai cat de urata e vulpea asta cu pestele ala mort in brate (poza dreapta).
de cand merge vulpea la pescuit cu mana? adica plm...ce-am ajuns? cernobalul e de vina. merge in 2 picioare...ce urat!
si daca duce in brate pestele, gura la ceo foloseste..? la scris?
poate n-ar trebui sa dau vina pe vulpe..
ca ea e mica si proasta si nu stie..dau vina pe ala care ia bagat bete in cur ca sa stea in pozitia asta.. si dupa logica lui.. ia pus pestii in brate.. ca stie el ca acolo trebe pusi, c-o vazut cand era mic cum trecea o vulpe strada, in 2 labe, intorcanduse de la cumparaturi. Asa ca domnule autor de vulpe impaiata, pazeste-ti teava de esapament ca sa nu-ti bage copiii vreun cartof in fund, nu de alta, dar ai adus poveste in pragul disperarii autorului care in acest moment e titirez in coparsheu.

ma rog...Ce vulpe proasta si cascata. Sincer nu mi mila de ea, ca marshavia nu trebuie iertata. Dar vai saracul Danutz!

Un comentariu:

Ce zici?