sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Mare Party, Mare!!!

am un noroc nebun de-a sta in apropierea unui cimitir. de ce? Trageti si voi concluzia din randurile urmatoare.

Azi e ziua mortilor. Minunata zi. PARTY DE MORTI! Toata lumea imi trece pe la poarta. E comic pana la Dumnezo sa vezi oameni imbracati ca si de masa revelionului, cu flori intr-o mana si c-o sapa in alta, si cu zambetul in cealalata :)).
Da, merg la cimitir sa-si comemoreze mortii.

Nu-i treaba mea. am morti...rude, cunoscuti si chiar prieteni de-o varsta.ii las sa doarma linistiti. Nu de alta, dar in toata viata mea am invatat un lucru: daca mergi la cineva in vizita, ala e obligat sa ti-o intoarca, iar in cazul mortilor, niciodata nu e placut. Imi mai palce ziua asta, pt ca seara se mai bea...asa in amintirea nush cui. Risipa de bautura doar, momentul in care iti torni din pahar pe jos si esti obligat sa zici "Fie iertat". un obicei prostesc dupa parerea mea. De parca vine ala din cimitir pe sub pamant, pana sub casa ta, ca sa bea o picatura de alcool. Eu zic ca singurii care se imbata sunt microbii, viermii sau mustele care stau pe podea. In concluzie, nu mai risipiti acoolul. duceti-l direct la mormant si turnatil acolo, daca tot credeti ca il bea mortu'.

Imi pare rau doar ca ziua mortilor la noi nu-i si cu dans. ca bautura este, femei facem rost, si chef avem. ca asa e la romani. Vreau in Mexic, unde e bairam si destrabalare de ziua mortilor. e ca si cum toti de acolo au mostenit averi imense dupa cel raposat. Ciumegi aia din Mexic, pupale-as palaria lor!

Cei mai norocosi sunt familile celor care mor azi. Aia nu tre sa se duca de 2 ori pe an la mormant, in ziua mortii si de ziua mortilor. Merg numa pe data de 6 noiembrie. Doua pasari dintr-o lovitura.

Si partea cea mai tare pe aceasta data importanta. E zi de piata cu flori in cimitir azi. Norocul barbatilor fara bani si cu iubita. Ca au de unde se aproviziona. In cimitir azi sunt flori gratis!
Anu trecut m-am aprovizionat si eu. Am gasit si flori cu dedicatie. Ex: "Odihnestete in pace" si altele. Tineti minte sa le scoateti inainte sa le dati iubitei.

Cea mai tare felicitare tre sa fi fost una de acum 2 ani, gasita intr-un buchet de flori de pe un mormant: FA-TE BINE REPEDE!

Hai noroc, am plecat sa beau in cimitir...



IMI PLACE DE BABA NINJA CARE INCEPE A URLA LA 0:13 si 0:20 !!! prea tare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?