vineri, 19 noiembrie 2010

Craciun in luna lu' November Rain

M-am plimbat prin oras, ca oamenii normali in ultima vreme. Fiind frig, nu am putut sa nu ma gandesc ca, luna viitoare, vine Craciunul. Si dintr-o data m-a izbit! Cum sa ma gandesc la Craciun? Mi-e numi place Craciunul!

Si stau 2 secunde sa analizez situatia. De ce ma gandesc eu la Craciun? Casc ochii mei de cascat mai bine, si vad in jur, zeci de vitrine ornate cu beteala, brazi, mosi, cacaturi rosii, verzi, maro si mai multe rosii, si iara verzi!

“Luati o lopata de cacat”, zic, “grabiti Craciunul popândăilor!”...si, dupa cum se cuvine, ca de obicei, m-au luat nervii!

Pai luav-ar dracu de mocirle si Dumnezo cu usa-n gura voastra, POC! Cacati nemasturbati fetati de vaci ce dau lapte cu cacao, Craciunu nui decat in mai bine de-o luna!
Meri pe dincolo de granita si beleste mufa intr-o vitrina, sa vezi daca vine Craciunu. Si daca aia dau semn de asa ceva, te las si pe tine imputit de patron de magazin sa-ti pui si coaiele pe post de globuri in vitrina. Poate nu m-ar deranja, dar boile si vacile de dumneavastra (sarutmana doamnelor) nu va ganditi la aia carora nu le place Craciunul, va ganditi numa la atras clientii, haporii si nesatuii lu mama bunicii mami-si!
Pula boului ciufut intrav-ar in nari si iesiv-ar prin gura asa incat sa aratati ca porcii castrati, la epileptici nu va ganditi muriv-ar maciuca la intrarea-n scorbura! Ca de la atatea beculete, si beteala si cacati lipiti de geam, aia pot face vreo criza, iar eu daca oi fi prin zona tre sa le musc degetu mic de unghe sa se trezeasca!

Si la aia cu alte crezuri iar nu va ganditi! Ce zice un evreu, pulifricilor? De ce nu puneti Steaua lu David pe vitrina luav-as la măsele! Aia de ce anume sa se bucure? Ca n-au de ce!

Ba dihori evlavioşi, ma mir cum de nu va da biserica cu sfanta cruce-n cap! E ca si cum fortezi Craciunu sa vina mai repede! Si ziceti “Eeeee, nu-i bai, ca doar oricum ne bucuram mai repede de el”. Da, ne bucuram, cu vreo 4 zile inainte.
E ca si cum imi duc pretena la spital sa nasca cu 3 luni inainte, si-i aduc flori in fiecare zi, si fac mancare de-un party, ca poate poate mi se naste copilu!
Voi nu intelegeti ma, e ca si cum ai forta pe (Fecioara) Maria sa nasca prematur, pe 20 decembrie, sau mai rau, cu o luna inainte. Ba tu nu te gandesti la saracu ăla copil? Adica, daca e nascut prematur, o sa aiba o viata de cacat, o sa fie tot bolnav si poate moare din alte motive si nu ajunge la cruce...draci, hai c-o dam deja-n Pasti.

Ceea ce zic e asta: lasa craciunu macar pt luna decembrie. Ca daca nu la anu ma enervez simi deschid magazin si-l numesc “Tara lu Mos Craciun” si-am sa vand Biscuiti unsi cu cacat, lichior de ouale (mele) si beteala din matze, si-l tin deschis din ianuarie! MORI, luav-ar trenu pe la spate sa va intindeti prin fiecare compartiment!

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dl Coman, imi pare rau. cand miam facut blogul, am specificat ca pe el exista obsecenitati. sau cum, ce scriu eu aici e mai presus de asta? chiar atat de zeu al injuraturilor sunt de ii dor pe ciumeti dintii si ochii cand citesc. CEVA pt cei care sunt ofensati de cum scriu eu: bascula-v-as cacat pe gat bai cacati raiosi.. si nare cine sa ma baneze, ca imi fac site...si inca ceva: roadkill= –noun
    Informal . the body of an animal killed on a road by a motor vehicle (til dau direct in engleza, daca vrei, iti si traduc)

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?