sâmbătă, 29 octombrie 2011

Un orb...

Nu stiu daca ati auzit acel banc: Un mut i-a spus unui surd ca a vazut un schiop fugind ...etc...
Ei, asta e pistol cu apa pe langa ce-am auzit eu. Practic nici nu se poate compara pt ca bancu asta nici nu e adevarat. In schimb ce va povestesc eu aici, este!

Am un prieten ce lucreaza intr-un magazin de curand deschis in Alba Iulia. Este acel tip de magazin unde gasiti de toate, mai putin alimente.
Si se plimba acest tip de care va zic printre rafturi si zareste 2 clienti. Un cuplu de fapt. O femeie trecuta bine e 60 de ani cu barbatul ei orb (baston alb si ochelari negri, stiti trendul). Se apropie si ii intreaba respectos:

Va pot ajuta cu ceva?
Femeia ii raspunde: Barbatul meu cauta o drujba.
Asistentu de raft face un "long face" : |
Ce fel de drujba v-ar interesa?
Barbatul (pipaind o galeata): Deocamdata doar ne uitam!

Prea scurt? Ia gandeste-te tu ce-ai fi facut?
...Orb sa caute o drujba? CE SA TAIE CU EA? WTF?! iar raspunsul, ca sa scape de vanzator putea fi altu... cu siguranta nu "doar ne uitam".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?