marți, 25 octombrie 2011

R.I.P Dudutza

Trebuie sa imi vars amarul...


Dudutza,
Un catel plin de energie. Catelul meu.
Te voi purta mereu in inima mea. Ai fost cel mai iubitor si recunoscator catel si mi-ai aratat asta in fiecare zi. Mi-ai adus un zambet pe buze si lumina in cele mai intunecate momente. Te iubesc si nu te voi uita niciodata! nimeni nu va mai fi ca tine!

Dudutza a incetat azi (25.10.11) din viata la ora 16.32 in urma unei complicatii in timpul operatiei si in urma celei mai grele decizii pe care a trebui s-o iau vreodata.
  nimic nu poate egala o asa vietate. nu am crezut ca pot sa tin la ceva atat de mult... imaginati-va ca un prieten sau cineva din familia voastra e in coma si nu stiti daca sau atunci cand isi va reveni, va mai fi la fel. esti pus in situatia groaznica de a lua o decizie privind soarta celui drag. tu esti cel care, de dragul ei/lui, de frica sa nu sufere, ii iei viata cu buna constiinta....printr-o injectie. si-i auzi aparatul care masoara pulsatiile inimii cum isi accelereaza mersul si apoi il scade treptat pana cand bip-urile se unesc intr-un lung piuit apasator. iar cel pe care il iubesti simti cumva ca se uita critic la tine prin ochii aceia mici care se inchid si se transpun intr-un suflet zburator. iarta-ma Dudutza... nu stiu daca trebuia sau nu sa suferi cu metastaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?