sâmbătă, 30 octombrie 2010

Despre PORC


Porcul e cel mai gustos animal mai ales cand ti-e foame! Dar nu stiu daca voi ati citit vreodata in vreun ziar sau stiu eu unde: "Vand porc VIU pt carne"...e macabru si grotesc!

Stai asa! cum adica? ...eu nu pot manca decat carne de porc mort, nu? nu mananc carne de porc viu. prin logica lu' ala ce-a scris la ziar, care e tot animal bou, putea sa zica in anunt in felul urmator: "Vand porc viu care ulterior va fi taiat de dvs si preparat in felul in care doriti. Perfect pentru carnati, jambon, slanina alimentara, grasime pt sapun, etc. A nu se consuma de viu datorita faptului ca nici tie nu tiar place sa fi mancat de viu. Eu tin la porcul asta asa ca nu-ti bate joc de el!".

Pana la urma si "mancare din carne de porc mort" suna urat. adica, daca stai sa te gandesti, ursu e domn destept si nu mananca ce e mort si pute a hoit.

Carnea de pui nu-mi place doar din motivul ca toata viata numai pasari si pasarici am mancat, si parca deja imi stau in gat. nu mai zic de faptul ca orice preparat din carne de pui nu mai are acelasi gust atunci cand carnea sta mai mult de-o luna in congelator. Isi pierde proprietatile! Stiu asta foarte bine. Doar am pui de acum 2 ani in congelator!

Sunt foarte confuz. Ce sa mananc? Carne de porm MORT sau carne de porc VIU?

De aceea am decis sa ma inveselesc doar pe seama porcului cu bancurile urmatoare si am sa gust din dumnealui doar atunci cand sunt prea beat ca sa-mi amintesc daca e viu sau mort (iar in acele momente sper sa fac diferenta dintre unul care mai guitza sau unu care sfaraie pe gratar).


Porcușorul isteric se plimba cu bicicleta.
Iepurașul se plimba pe lângă el:
— O să cazi, o să cazi, o să cazi!
Deodată porcușorul cade într-o groapă, cu bicicletă cu tot.
Iepurașul, de sus:
— HA! Ai văzut, ai văzut?
Din groapă se aude o voce răgușită:
— Parchez unde vreau eu!



Porcușorul isteric în autobuz. O bătrânică îi spune:
— Nu vă supărați, puteți vă rog să închideți geamul, că e frig afară.
Porcușorul trântește geamul:
— Na-ți, fi-ți-ar fața a'dracu', acum e cald afară?



Porcușorul isteric merge la o petrecere.
Nevrozat se așeză pe unde apucă.
Gazda se duse la el cu un platou de aperitive.
Porcușorul: — Nu mănânc! Gazda revine cu o sticlă de bere. Porcușorul:
— Nu beau! După un timp, gazda își prezenta soția.
Cănd ajunse la porcușor, acesta sări ca ars:
— Nu mă fut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?