duminică, 10 octombrie 2010

Oameni enervanti: PROASTA

ioi, si salutare....

revin dupa o absenta de cateva luni. n-am fost inspirat din cauza facultatii pe care am atarnato dupa mine ca un bou ce cara un plug.

dar multumesc unui om bun si penibil de ilustru intru ale prostiei destepte ca mi-a dat din nou vointa sa scriu pe blog. il cheama radu si e destul de invatat asa incat scrie pe la catavencu si la alte cate bloguri si situri cu vizitatori oligofreni la creier care se amuza doar la scrieri si nu invata sa nu fie curve tampite si cretini.

una peste alta, tre sa multumesc unei domnisoare tampite care m-a enervat cumplit. nu ma luati in nume de rau, tipa e buna de te doare la coaie si oricine ar fi futato. o cunosc de vreo enshpe ani si nam vorbit cu ea decat cacaturi.

dar azi, spre marea mea uimire imi zice pe mesinger asa: "hai la mn",
iar eu ca un bou, pe punctu sa ma imbrac de duca, sa ma rad la cur si PL, am zis sa stau pe scaun destept si sa vad ce vrea...

sio intreb: ma imbeti tu cu ceva?
Flavius: sau de ce sa vin la tine?
Flavius: sau nu pe mine ai vrut sa ma chemi la tine?
EA: scz
EA: eRA PT VARAMEA
EA: ioii deci scz serios:"P{
Flavius: veneam si eu bucuros
Flavius: nu ma asteptam ca TU sa ma chemi la tine..
Flavius: doar tu consideri ca ai standarde mai mari decat "eu"
Flavius: sau ma rog...
Flavius: ca sa intelegi..
Flavius: standarde mai mari decat cele pe care le reprezint eu...
EA: eh nu gandi asa (ia auziti, si-o lua duduia in cap, amu e zeu daca eu am fost ironic si n-a inteles)
Flavius: cius,,,
Flavius: ssio zi constructiva..
Flavius: nunu..
Flavius: stai asa..
Flavius: nu ziceam ca sa ma injosesc pe mine..
Flavius: de fapt fata tatii, eu te injoseam pe tine,
Flavius: dar dupa cum vad nu esti intr-atat de ilustra ca sa intelegi ca am fost ironic cand ziceam de standarde.
Flavius: esti un cacat cu ochi si sprancene care pute a vaca moarta.
Flavius: dupa cum ziceam, o zi constructiva, pa!


mor de nervi cand vad oameni prosti. nus ma presus ca altii dar imi dau seama cand sunt prost si in special cand sunt altii mai prosti ca mine, si cand vad asta, imi creste inima.

fatuca crede ca eu vorbeam serios cand eu "ma injoseam" si ma inferiorizam persoanei ei. ironia nu o inteleg toti... ce drac, numa varata e buna de venit la tine? eu nu? sunt clotzan cu dinti galbeni si moaca de prost de nu pot veni? adica, daca gresesti zi si tu frumos, poti veni, dar amu tre sa imi dau limbi cu varamea si te las sa te uiti, si atunci ma simteam si nu veneam dar te rugam sa inregistrezi ca sa am si eu la ce belii ochii!

NU, fata chiar ma crezut injosit si bou incat sa o mai si scot in evidenta, si i sa parut de cuviinta sa ii fie mila de mine si sa zica "eh, nu gandi asa" :))
ma faci sa rad mai vaca, teai coborat de 1000 de ori sub nivelul unei balti de cacat verde si moale pt ca 1: esti proasta si nu tiai dat seama ca eu nu vorbeam serios. 2: te ridici deasupra cuiva si nuti vezi lungu nasului. 3: ti-ai luato in cap imediat cand ai vazut ca ma inchin in fata ta chiar de nu era asa.

si cel mai ciudat e ca, dupa cum vedeti, i-am explicat in 2 feluri (la fel de ironic) carei faza cu standardele...


si mas bucura sa citeasca, ca abia astept sa incep un scandal...sai dau un pumn de vorbe in muie si ea sa zica multumesc si sa se mai faca de cacat inca odata ca sa incep un intreg roman despre oameni prosti si sa-i zic merci pentru inspiratie la fiecare postare noua.


si daca face pe desteapta intr-atat de mult, am sai dau o lopata de cacat cu ceapa ca sal manance si sami dea ignore, CA NUMI PASA!!!



si daca aveti ceva de comentat cu privire la cum scriu, cu sau fara diacritice, incorect gramatical, si cu injuraturi si cuvinte porcoase va zic asa: MURITI!!! si sa ma pish pe mormatu vostru cu crucea dracului bagatan cur! ca daca nu aveti chef sa auziti cuvinte porcoase nu ati mai fi iesit din casa sau nu ati fi intrat pe pagina. sa va prind caco-mentati! scriu cum vreau ca e pagina mea, oricum as scrie, intelegeti! ca vorbim aceeasi limba...

si inca ceva...MORI!

2 comentarii:

  1. Oh, ai face bine sa iti pui un semnulet - blog interzis minorilor :))
    In urma exprimarii, e clar, nu au voie minorii ...
    Apropo, daca fata aceea iti citeste blogul si ti l-a mai citit, cred ca o sa sughiti de numa' :))
    Imi zici si mie care e prima litera din prenumele ei, poate ma prind si eu? :-P Nu de alta, dar stiam eu ceva, ca aveai un cod pentru o anumita persoana, cu numele de mai sus, din titlu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. "si daca aveti ceva de comentat cu privire la cum scriu, cu sau fara diacritice, incorect gramatical, si cu injuraturi si cuvinte porcoase.." nu cred ca va comenta nimeni la felul tau de a scrie pentru ca ai niste injuraturi geniale !" :)))
    si referitor la replica tipei "eh nu gandi asa" .m-am cacat pe mine de ras=)) cum sa zica ma asta ? un simplu scuza-ma cred ca era mai mult decat suficient.dar deh.. cred ca dupa ce a citit postul tau(in cazul in care l-a citit) s-o fi gandit in mintea ei ..off saracul de el.a ajuns sa-mi dedice si un articol intreg.:)))

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?