joi, 28 octombrie 2010

Masini de spalat frigidere

Cu ceva zile in urma:
pee un afis lipit de geamul unui magazin second hand de electro-casnice..
scria asa:
"masini de spalat frigidere"
si intru.. belesc ochii in cautarea a “ceva”
ma asteptam la ceva mare, ca un dulap, unde bagi frigideru..
ca sa fie spalat..
Eu chiar aveam nevoie de asa ceva, ca la mine in frigider se fac civilizatii intrgi de germeni si paduri de mucegai...vietatiile de pe acolo aproape ca vorbesc!
Si una peste alta,va zic, la mine pute rau frigiderul..
Dupa cum zic, intru, ma uit si intreb nedumerit pe vanzatoare: “Unde e respectiva masina “mare” de spalat frigidere, ?”
Duduia facea pe proasta mai rau decat era..
Cum ca ea nu intelege..
si incepu sa urle la mine cum ca sunt glumet..
"cum adica masina de spalat frigidere? Te astepti ceva mare unde bagi frigidere?"
Iar eu zic..
Pardon, ma scuzati, eu nam vazut niciodata, e mica deci...
Primu lucru cemi trece prin cap: tre sa fie masina de spalat frigidere dinaia mica...
deci...zic:
“e mai mica atunci...dar care e?”
Ea si mai nervoasa, imi dadusem seama dupa scarba din moaca ei care era decorata cu o vena MOV in frunte care se zbatea ritmatic in contra timp cu scrasnirea dintilor...
“tunci tre sa fie dinaia cu furtun”,zic
“ce se cupleaza la chiuveta si e cu aburi sau ceva.”
Vaca pleca in spate..
Rosie ca o capsuna stricata
Eu ies, si ma uit din nou la afis..
“sunt bou”, imi zic..
cum sa numi dau seama ca lipseste virgula?
"Masini de spalat, frigidere"…

si vorbind de lucruri d'astea, ma duc sami scot hainele din frigider si sa vad ce mai am de mancat prin masina de spalat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?