miercuri, 25 martie 2015

Ui' un floc!

A dat buluc, se pare, primavara.
Nu mi-am deschis ochii prea tare in ultima perioada datorita alergiilor. Si-am cam ratat privelistea. Placut am fost surprins sa vad un floc de iarba proaspata.
Ramas-am uimit ca un copil de 12 ani care-si gaseste primul floc la putzulica.
Uimit ca un canceros ce si-a terminat citostaticele si ii recreste parul doar ca mai apoi sa si-l piarda din nou datorita recidivarii. (Dragilor... murit. Ce auziti voi sunt vrajeli! Nimeni nu scapa.)
Dar sa revenim: Uimit de reinvierea naturii si multumit de prezenta caldurii, zic:
E timpul sa bere'm la terasa.

Pe langa astea. mai am 2 lucruri de mentionat:
a) control in sectie la echipamentele sanitare.
Inspectorul: de ce nu exista spirt in cutia medicinala de pe sectie?
Sef sectie: l-au baut betivi astia in schimbu 3!
Inspectorul: Si apa oxigenata?
sef sectie: S-au pansat la stomac dupa spirt, stiei dracu de alcoolisti!

b) am starnit larma intre pulifrici ca v-am facut pe toti cacati in postarea anterioara. Nici nu tre sa ma explic sau sa va explic de ce suntem/ti toti asa. Hai, fie de la mine, pt cei care s-au indignat. Voi astgia mai speciali sunteti cacatei parfumati cu levantica si ilanghilan.

La revedere si va rog mai reveniti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?