sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Tu te-ai saturat?

“V-a mai iesit odata, inca un mandat!... o sa fiti iarasi voi…tot voi! TOT AIA….aceleasi minciuni, aceleasi pomeni, aceleasi nesimtire, ACEASI RrOMANIE!....aia care va place, aia in care oamenii se intreaba daca sa voteze sau nu. Credeti c-o sa mearga iar? Eu nu….


“Nu mai vreau sa fiu nevoit sa aleg dintre doua rele, raul mai mic!”

“M-am saturat de vorba << ..pt Romania eu zic ca-i bine>>…”

“M-am saturat de Bolcas, Paun-escu si Boda, si de alte relicve care refuza sa se intoarca in arheologia din care provin!”

“Vreau sa traiesc in Romania ca in Germania…”

“M-am saturat sa traiesc intr-o romanie in care functionarii publici nu sunt profesionisti si amabili.”

“M-am saturat sa-mi doresc sa emigrez”

“As vrea sa vad un ministru scriindusi zilnic pe blog: <>”

“Nu mai vreau o tzara in care oamenii spun ca nu mia fac copii de saracie…dar se imprumuta ca sa-si cumpere masini si plasme.”

“M-am saturat sa vad batrani cersind zilnic bani de medicamente.”

“As vrea ca politicienii sa fie batuti de bodyguarzii care-I apara de popor!”

“Mi-as dori ca romanii sa nu mai spuna despre Romania ca e o tzara de 2 lei!”

“Nu mai vreau o tzara care-si alunga oamenii peste granita cu milioanele, ca sa traiasca din banii care-I trimit acasa emigrantii cu miliardele.”

“M-am saturat sa vad ca romanii se plang dar nu se implica.”

“M-am saturat de senzatia ca Romania este de fapt o boala incurabila de 2000 de ani incoace.”

“M-am saturat de <>, <> si alte nenorociri care transforma in bani tampenia romaneasca!”

“Vreau o tzara cu strazile pline de copii…nu de caini”

“M-am saturat de blugii LEVI’s care se fac la Focsani si se rup in cur la Bucuresti.”

“As vrea mai mult verde in orasul asta gri”

“M-am saturat sa vad politisti care iau bataie de la toata lumea ca la jocuri mecanice!”

“As vrea sa nu se mai iluzioneze nimeni. Mojicia provoaca doar scarab, nu teama!”

“Ma cam enerveaza ca nu ma pot decide: cu sau fara violenta!”

“M-am saturat de viitor……de viitorul de cacat!”

“NU mai vreau mancare mai scumpa ca-n occident…

…medicamente mai scumpe ca-n occident…

…gigacaloria mai scumpa ca-n occident…

…benzina mai scumpa ca-n occident…

…kilovatul mai scump ca-n occident…

…tot ce-I bun mai scump ca-n occident!”

“Bogatii sa faca shopping la Metro, Penny, Spar, Mall sau Baneasa…saracii sa faca cumparaturile la Londra, ca-I mai ieftin!”

“vreau sa vad politicieni servitori, nu politicieni serviti!”

“M-AM SATURAT SA STIU CINE MA FURA!”

“Vreau politicieni de dreapta care sa nu fie de stanga, sa ia statul de pe noi, nu sa ni-l vare si mai rau pe gat!”

“M-am saturat de afise electorale cu mutre care arata ca locul lor nu-I acolo ci inseland in piatza la cantar. Mintiti-ma mai complicat!”

“M-am saturat de senzatia ca mi se face un mare favor cand reusesc sa intru la un consult la un medic…”

“M-am saturat sa vad chiloti in balcoane!”

“M-am saturat de elevi needucati…….m-am saturat de profesori care nu te invata nimic!”

“As vrea o lege care sa interzica manelistii, nuntile si…Liga lu Mitica”

“As vrea ca in Romania, nesimtirea si prostia sa doara, da sa doara rau de tot!”

“M-am saturat de politicieni care nici macar nu au rabdare sa se asculte unii pe altii!”

“As vrea sa existe mai multe wc-uri publice ca sa nu mai fac pe mine pana ajung acasa.”

“Vreau un lucru facut in Romania, care sa fie cel mai bun din lume si sa vrea toata lumea sa-l cumpere.”

“M-am saturat sa am de-a face cu oameni care tot asteapta sa le iasa si lor ceva.”

“Vreau sa vad pe strada oameni care zambesc, si care nu ma injura.”

“M-am saturat sa vad romani civilizati doar in strainatate”

“M-am saturat de pitzipoancele care o invideaza pe Laura Andresan.”

“M-am saturat ca toate desenele animate sa fie dublate in limba roamana”

“M-am saturat sa ma satur!!!!!!”

"Think jazz but punk attitude"



RESTU e doaaaaaaaaaaaar BIIIIIIIIIIIIPPPPPP!!!!!!


DEMONSTRTI CA NU-I ASA….DA NO SA PUTETI! TREBUIE ALTII!


MULTUMESC HAPPYFISH .RO : http://www.happyfish.ro/vrem_alta_romanie/vrem_alta_romanie_i_1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?