marți, 14 august 2012

Victor

           De trei zile incoace am realizat ca am o fata de cacat. Nu am avut nici cea mai vaga idee. Si a fost nevoie sa aflu lucru acesta de la o cretina de musca. O musca asa de sincera si buna la inima, romantica si devotata incat am decis sa-i pun numele Victor.
           Ei bine, Victor a intrat in camera mea pe geam acum vreo 3 zile, sau, poate era de mai demult prin zona iar eu nu am realizat. E o musca obisnuita. Nu am reusit sa ii fac poza dar v-o descriu: corp negru, ochi mari si duiosi, picioare sportive, aripi medii si cur galbui transparent. Cand mustele au curul asa inseamna ca nu au mancat demult, au cacat tot afara iar acum cand, dupa o tura de dat cu capul de geam se opresc obosite, poti vedea prin ele si mai ales ce au in stomac si cat mai au de cacat. Victor era un devotat. In fiecare dimineata cand se lumina cum trebe, as preconiza ca dupa ora 7.30 ma trezea subtil cu un zumzait fix pe nota Mi si dupa aceea "he FACE FUCKED ME!!!" Dumnezau tau de nenorocit. Dar pot fi nervos, poate chiar am fata de cacat iar bietul Victor era doar sincer cu mine. Dar nu pricep. Cand ai o camera intreaga de explorat, unde ai un cos de gunoi plin cu resturi si ambalaje de dulciuri, o farfurie murdara de lasagna pe birou lasata acolo de o saptamana si multe alte lucruri pe care se putea aseza si suge prin trompa aia mizerabila, Victor de fiecare data alegea sa imi exploreze mie fata si sa-mi suga orice sau poate imi dadea o m***. Indiferent de situatie, Victor devenise overly attached de mine si trebuia sa ne despartim.
         Asa ca in aceasta dimineata am devenit un criminal. In jurul orei 10.12 minute, pe cand isi savura cafeaua varsata pe pervaz, uitandu-se pe geam cu niste ochi mari si tare mirati la doua muste ce faceau sex de partea cealalta a sticlei, i-am dat un pumn. El lua drept indignare acest gest si se pleosti...la propriu. Victor a suferit o drama. Romantismul lui gay i-a adus o bataie zdravana si ulterior moartea. Asta imi aminteste de faptul ca tre sa iau masuri mai drastice cand vine vorba de avansurile facute de gheistii din viata de zi cu zi care imi fac avansuri. FRATE, daca am zis ca va accept nu inseamna ca va si inteleg sau ca ma las ca victima.
         Povestea cu Victor se aseamana mult cu principile gay-lor ce zburda la vedere ce-s din ce in ce mai multi si mai tupeisti. Mie imi place martipanul si nu vin sa ti-l infund pe gat! Dar m-am agitat prea tare si o sa incep sa injur din ce in ce mai mult. Gheii nu-s comici, in schimb mustele sunt!















       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?