joi, 19 iulie 2012

Galeata de greata


        Nu am nimic cu obezitatea, ba din potriva, incerc s-o ocolesc si sa nu creem discutii contradictorii. Evit ca ea sa se dea la mine sau eu la ea. Dar trebuie sa ca descriu ce am vazut astazi.
       Stateam pe o terasa, savuram o bere pe datorie si ascultam jazz. Pomi inalti deasupra umbrelelor, pasarele cantacioasa, peisaj istoric de "poarta a-3-a" si podele rustice date cu baitz. Brusc, feng-shui-ul mi-l strica o inscriptie de pe un tricou, "born to be a star". Si-mi zic: mi se pare un tricou pe care l-ar purta INNA sau Guta. Un fel de common shit pt hipsteri. Ceva obisnuit si fara gust. O chinuiala tragica prin care ai dori sa atragi atentia asupra minciunii de a fi un star. Dar tipa pe care era catarat (da, catarat, fiindca era cat un munte) acest tricou, vine la bar, comanda o cafea iar dupa un minut de la primirea bauturii, pare-se ca se enerveaza si aici citez "asta numiti voi cafea? Ce e asta bai derbedeilor? unde e mirosul amarui fermecator de cafeniu columbian?", am incheiat citatul.
     
        Si ma izbeste! Uite-o si pe asta, se da mare ca a invins anorexia. Ce dracu tu morsa esuata, Leu de Mare defect! Galeata de smoala colesterolizata, vana de reziduuri, cana de extras din grasime, sac de unt si oala de osanza care esti! CE DRACU comentezi?! A cui e vina ca tu nu iti alegi cafeaua care trebuie? Ai 20 de produse asemanatoare din care poti alege iar tu alegi pe cel cu 4 lei 99! Vin si-ti vantur o besina cu stropi si bulbuci la nas, ca azi dimineata am mancat fasole batuta pe boabe de cafea, si poate o sa-mi dai si premiu pt "cel mai bun producator de cafea cu alintaroma". Doar asta meriti si-o lopata de cacat in sfecla aia buzata a ta, vaca nespalata si clotzan supraponderat libidinos! Porti tricoul perfect! Born to be a star ar trebui sa fie modificat in "born a commet, watch me drift on stage like a barrle of lard"! Fiica de asteroid obez mucegait si ciupercos! Avea-re-ai cheag de zama de friptura pe atriu si ventricul si cosuri cu smantana! Spume de bezele la gura si caca-te-ai dulceta de nuci verzi! Hmm... cred ca mi s-a facut foame.

Un comentariu:

  1. A trecut ceva timp de cand n-am mai citit ceva la tine pe bloc. Nici nu ai mai scris așa des si n-am mai intrat. Acum trebuie sa recuperez!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?