duminică, 13 mai 2012

Campanie

Suntem in plina campanie electorala.
Si ce faci in campanie altceva decat campanie? Si cum o faci? Dai mici si bere... si pui pe langa, o scena in care sa cante o trupa sau mai multe, asa, pt toate gusturile. Nu-i nimic rau in asta... atat doar ca atunci cand se canta pt toate gusturile mie nu-mi place. Si nu-s singurul, cu siguranta... dar sa trecem cu vederea.

Nouvelle Vague a cantat la Alba Iulia si alte Acapelle de 2 lei... jur ca au fost proaste. Eu am crescut cu Acapella in casa, dar astia va zic eu ca nu au meritat. Dar trecem si peste asta!
NU AM SUPORTAT sa fiu in preajma atator HIPSTERI imputiti. Nu am vazut in viata mea atatia ochelari cu rame groase purtati degeaba pe ciortan (lentile de sticla). Atatea fularele purtate la 30 de grade, si atatia blugi stramti pe glezna. Am crezut ca innebunesc. Si multumesc unei singure persoane ca m-a scos din starea asta. Doamnei Timisoreana si doamnei Heineken. Ele m-au ajutat sa inchid ochii, cel putin cand nu dadeam cu pumnu in hipseterii din jurul meu.

Una peste alta... e frumos de kitsch-os ce se intampla in toata tara cu alegerile astea. Aveam si noi partea odata la 4 ani de concerte si/sau festivaluri ce merita.
Si m-am hotarat pe cine votez. Votez campania electorala in sine. Nu cine o face, nu cine promite ca de acum incolo va curge lapte si miere. Nu votez nimic. Votez doar campania electorala!

CEL MAI DE CACAT PREZENTATOR EVER e ala care a prezemtat trupele. Nici nu stiu cum il cheama atat de cacat e... jur ca l-as injunghia odata cu porcu de paste. MORI ma inaptule!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?