vineri, 30 decembrie 2011

2012...

Trecem in revista un alt an. as posta ceva, dar nu... azi nu. poate peste un an. Ma pregatesc de revelion. Am sechele... am sa mi-l petrec fara vreun gadget sau internet. Din nou la Poiana Brasov. Anu asta mi-am propus sa=mi scriu numele in zapada cu pishat.. in mijlocul partiei... fara sa mi-o tin in mana. Urati-mi succes.

Daca sunteti prin zona, va astept sa mancam zapada galbena. Fac cinste.




asta e o postare fara imagini.


glumesc...


deci imi mut ouale vreo 4 zile la munte! Promit ca am sa ma intorc cu ele... si mai pline :))


5 comentarii:

  1. no, sper ca ti-a reusit! daca nu a mers dau o bere pentru inca o incercare.

    RăspundețiȘtergere
  2. no, sper ca ti-a reusit! daca nu a mers dau o bere pentru inca o incercare.

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a iesit si-a doua oara...chestia cu numele in zapada. a doua oara era sa fiu luat pe sus... dar ca sa fie jandarmul acela multumit, i-am scris si lui numele in zapada si l-am pupat de la multi ani.

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?