sâmbătă, 25 iunie 2011

Banc 5

Ne-am obisnuit deja.
Sectiunea banc nu lipseste. Ar trebui sa fac din asta un obicei lunar. In ultimele 2 saptmanai am ras cum n-am facut-o de o gramada de vreme.
Am auzit de toate, si porcoase si scarboase si seci.
Va prezint doar cateva dintre ele.

1.La om, moartea vine in negru si cu coasa, iar la tantari in chiloti, maiou si cu un ziar in mana!

2.Un dragon nu si-ar tatua niciodata un cocalar. Invers, insa, se intampla cu regularitate.

3.I: De ce nu se face sex in institutiile publice?
R: Toti angajatii sunt rude!

4.Un penis bun nu trebuie sa fie pana la genunchi, ci macar pana la buric!

5.Tot ce cauta o femeie in viata e un barbat pe care sa-l puna cu botul pe labii.

6.Elefantul il intreaba pe dinozaur:
- Ti-a dat Noe add ?
- Nu
- Nasol

7.Sunt zile cand esti porumbel si zile cand esti monument,

8.Omul se masturba chiar inainte de a descoperi focul! Dupa aceea s-a masturbat mai cu foc!

si las cele mai buna pe sfarsit. trei dintre ele sunt creatie personala. ghicesti care?

9.- Bunico, ai sida?
- N-are bunica, ca ti-ar da!

10. De ce te tii de pula cand te pishi? Te sprijini? sau ai impresia ca fuge undeva?

11.Cum sti ca ai fost la o curva penala?
Platesti pentru servicii vinearea dar orgasmul nu-ti inta decat luni.

12. Ce inseamna "octopul"?
Barbat cu 8 penisuri.

Am ras si la asta...saracu catel!

6 comentarii:

  1. Cele mai bune mi se par 3, 6 și 9.
    Am și eu unul pentru tine (din repertoriul propriu):
    Un cuplu stă la masă într-un local. Vine chelnerul:
    - Cu ce vă servesc?
    La care tipa răspunde:
    - Eu vreau o bere și pentru el un suc de morcov.

    RăspundețiȘtergere
  2. jur ca nu m-am prins la bancul cu sucul de morcov... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. creatie personala zici? hmm, as zice(uf, ce ma repet! as incerca mi se parea putin cam nepotrivit in contextu' asta!) 9,10,12

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune bancurile iar filmuletul este o perla animaliera savuroasa.
    Bancul 12 este creatia ta pentru altele nu ma risc decat la alte gratare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. PS - O sa preiau cateva de aici, spre vesnica raspandire. Multzam!

    RăspundețiȘtergere
  6. mai incearca princi:P...
    sau sa-ti zic? 10, 11, 12

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?