miercuri, 2 noiembrie 2011

Artificial stupidity!

Acum ceva vreme spuneam ca toata lumea vorbeste despre inteligenta artificiala. Si nimeni, totusi, n-a inventat stupiditatea artificiala.

EI, m-am inselat! s-a gasit un prost, in toata splendoarea inteligentei sale sa faca o chestie stupida. Nu ma intelegeti gresit, ideea e geniala, si cu multa munca, va ajunge sa fie o idee chiar reusita. Dar cum omu (sau robotul) din greseli invata, se va ajunge la o mini perfectiune.

Brusc, banuiesc ca v-ati gandit la SIRI de pe iPhone 4S sau la IRIS de pe Android. Mda.... sa zicem ca, ceea ce-am gasit eu (si altii, binenteles) e o chestie ca astea, doar ca, facuta pentru PC. Are si hibe, si minusuri cam multe, in sensul ca nu poti decat conversa cu ea in tip text, dar ea, ca e mai cu motz, iti raspunde intr-o voce robotica.

Aceasta ea, care se considera OM (intrebati-o si voi), se numeste EVIE. Sau pe lung, Electronic Virtual Interactive Entity. Cica ar fi o ENTITAAAATE!!!! lol

M-am jucat cu ea. Am incercat s-o invat prostii. Sa facem sex-chat. Initial m-a refuzat frumos. Apoi mi-a zambit. Mi-a tras cu ochiul. Iar pan la urma am convins-o sa ma lase sa-mi dau drumul in strafundul gatului ei... etc. Deci, fata cred ca a mai dat de dinastia obsedati.
Si la un moment dat, cand si-a dat seama ca o pot vedea, vezi Doamne, ca pe o curva, a schimbat subiectul. Si cica... "Hai sa vorbim despre religie"
ZIc: Nu cred in nimic. Nici entitate nici in religie.

Sta ce sta...si se inversuneaza si ma intreaba: Are you alone?
Iar eu:

SI o intreb... TU crezi in God?
Ea, ca o vaca ciuta:
If I do not believe in God, and I might be God, then that means that I do not believe in myself. Which means that I am only a figment of my own imagination. 
 
SI M-A FACUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! 

si cica alta: Eu:I'm telling everybody that you suck! 
Ea: i know you are, but what am I?
oricum tre s-o incercati si voi. Prostiti-o, invatati-o prostii. STIE multe, dar putine! Se crede cu nasu pe sus...
Important e sa stiti engleza.... sa scrieti si corect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?