marți, 31 mai 2011

Banc 4

Ideea de a scrie imi vine de la postarea colegului meu Madalin, care are o viziune extraordinara (si comica) asupra obiceiului de scanare a inprejurimilor si filozofeala cu mare grad de inteligenta in momentele in care stai cu buca infipta in scaunul unei terase.

Acum ceva vreme, nici nu stiu cand, intr-o seara de bere, datorita sangelui in alcool, uitasem sa adaug niste bancuri noi, la lista lunga pe care practic am recitat-o in acea seara.

Ma simt dator in primul rand fata de MADALIN care nu a apucat sa le auda pe toate. De fata au mai fost cateva persoane care stiu ca ma citesc si le multumesc ca mi-au sarutat mana ca unui preot al bancurilor ce canta in altarul bisericii comediei.

Sa ne punem pe ras:



1: Girls are like phones, they love to be held and talked to, but if you press the wrong button you’ll be disconnected.

2: Discutie intre pensionari:
- Azi am fost la doctor si-o zis ca mai am de trait doua luni!
- Din ce, ba Vasile? Din ce?!

3: I: De ce intra femeile la menopauza?
R: Ca sa le ramana sange si de varice.

4: Chuck Norris si-a luat extra-optiunea 1500 minute in retea si le-a terminat de vorbit intr-o ora.

5: Dumnezeu a creat cerul si pamantul. Restul a fost fabricat in China.

Sa te dai cu fata de pamant de nu-s bune!

2 comentarii:

  1. 6. doctorul catre pacient: am doua vesti, una buna si una rea. vestea rea e ca trebuie sa-ti amputam picioarele, vestea buna e ca vecinul de pat vrea sa-ti cumpere papucii!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?