duminică, 1 mai 2011

De prin vecini

Trecut-a multa vreme de cand n-am postat. Job, treburi si minuni.
Da, m-am angajat... pe jumatate. Dar principalu e ca, dupa multa munca, teste si chestii, mi-am eliminat competitia si am ramas in proba.
Urmeaza angajarea, speram.

Nu-mi place sa vorbesc despre mine. E aiurea sa faci din blogul tau, un jurnal personal. Dar am mentionat asta ca sa o intorc cumva postarii "Cum sa scapi de saracie...".

Zilele astea nu am multe de zis. Dar am gasit pe cineva care a pus punctul pe "i" (multumesc principesa pentru excelenta scriere!) cu postarea urmatoare:

"Daca midiile, caracatita, calamarul sunt fructe de mare, atunci..." (click)



SI apropo...toata lumea stie despre Robotzi...
scriu si eu aici despre ei pt ca stiu ca unii ii urasc, asa ca imi fac meseria si va enervez (cum sa nu-ti placa RObotzi?).
AM aflat ca Dildau si-a gasit de lucru (ca si mine de altfel). Nu stiu numele jobului dar il puteti vedea in actiune in GIF-ul de mai jos:


Am vazut lansarea, acum vedem si forta de impact:

6 comentarii:

  1. si apropo, buna lovitura!

    RăspundețiȘtergere
  2. vise placute, contele meu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. banuiam ca nu esti din orasul meu.
    si banuiam ca esti de oriunde altundeva decat din vreo lume reala. asta imi place sa gandesc cel putin.
    asteptam numele acelei lumi din povesti...

    vis-a-vis lovitura: tinta era marul de pe capul barbatului.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))))))cine sa vada marul? eu? rusine sa-mi fie, ochii mei au fost in alta parte!
    gataaaa! la culcare

    RăspundețiȘtergere
  5. cand eram copil eram cu privirea dupa avioane, acum asta zboara, dupa asta ne uitam :)
    si inca ceva: era o vorba din batrani cum ca nu tot ce zboara se mananca. despre asta era vorba?

    RăspundețiȘtergere
  6. wow! :))
    excelent comment!
    si da, nu tot ce zboara se mananca. dar in cazul asta, daca te simti extrem de singura... se mai mananca din cand in cand :))

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?